Styrket Borgerkontakt som app

Der er mange forskellige måder man kan understøtte forankring og brug af principperne i Styrket Borgerkontakt. En af måderne er at give alle medarbejdere adgang til løbende at ”lege” med forskellige typiske situationer, der kalder på dygtighed til at kommunikere og til at håndtere utilfredshed blandt borgere.

 

Via en interaktiv app kan medarbejderne udfordre sig selv og samtidig vedligeholde deres evner til at kommunikere og til at træffe dygtige valg i den slags situationer.

 

Vi har derfor udviklet en sådan app, der rummer en en række typiske situationer, hvor en borger klager eller beklager sig. Situationer, der vil genkendes af ansatte i mange forskellige forvaltninger og sagsområder.

 

Men det er vores erfaring, at anvendelsen af en app i dén grad fremmes af, at den også præsenterer lokale problemstillinger. Derfor tilbyder vi at lægge jeres egne cases, der afspejler jeres hverdag, ind i Styrket Borgerkontakt app’en og at tilpasse dens grafiske udtryk vha. eget logo mv. På den måde fremstår app’en som helt jeres egen samtidig med at den formidler de grundlæggende principper i Styrket Borgerkontakt.

 

Har du en ven eller kollega i Københavns Kommune har du måske allerede set app’en, – hvis ikke er du meget velkommen forbi og se den!

 

Kontakt Pia på tlf. 60550735 eller hvis du er interesseret i at høre mere.

image1